Reklamy na internetu: Máme zajímavé výsledky průzkumu!

Trendy na internetu se pohybují nezadržitelným tempem. Ten, kdo se s nimi snaží udržet krok, může potvrdit, že to není zrovna snadné. Jinak tomu není ani s internetovými reklamami. Co o nich víme?

No přeci to, že se na nich snaží inzerenti vydělat, provozovatelé webových stránek však nekoukají jen na výdělek z inzerce, ale i na spokojenost návštěvníků stránek. Přemrštěná reklama by je mohla odradit. Aby vše došlo ke zdárnému výsledku, musí se najít zlatý střed, který bude vyhovovat všem třem zúčastněným stranám. Z toho důvodu byl proveden průzkum DoubleClick, aby se zjistil názor na reklamy na webech.

I v oblasti reklamy je třeba oddělovat klasické a mobilní zobrazení, neboť to, co je na jednom zařízení snadno přehlédnutelné, na druhém bije do očí.

Z průzkumu vyplynulo několik faktů. Prvním faktem je, že 2/3 uživatelů mobilních zařízení nemá rádo, když je při surfování na telefonu reklamy ruší. A to jakéhokoliv typu. Ať už se jedná o vyskakovací okna nebo reklamní videa, která se spustí před samotným, vyhledávaným obsahem. Obecně všichni uživatelé nesnáší reklamy, které blikají a to bez možnosti skrytí.

Na závěr jsme nuceni podotknout, že velké množství reklam mimo jiné velmi rapidně zpomalí nahrávání webu. Zároveň se tak stránka stane nepřehlednou a mnoho uživatelů to jednoduše odradí a stránku opustí.