Péče o stávající zákazníky se vyplácí!

Každá menší i větší společnost, která se nějakým způsobem pohybuje na našem nebo celosvětovém trhu, apeluje na získávání nových klientů a zákazníků. Mnohokrát si však neuvědomujeme, že udržení stávajícího zákazníka stojí firmu mnohem méně nejen finančních prostředků, ale i času, oproti získání toho nového.

Ti manažeři, kteří již došli ke stejnému závěru, pečlivě studují to, jak o zákazníky pečovat a dodržovat veškeré legislativní normy, aby nedošlo k jeho poškození. Základem je jistě občanský zákoník, ale také zákon o ochraně spotřebitele. Samozřejmostí je poskytnutí služeb nebo zboží v té nejvyšší kvalitě v poměru s cenou. Zákazníci a klienti nejsou hloupí a rozhodně Vám neurvou ruce za předražené a nekvalitní zboží nebo služby. Níže si dovolujeme Vám nastínit pár tipů, jak si stávající zákazníky a klienty udržet.

  1. Tip: Dejte si záležet na tom, aby bylo Vámi prodávané zboží a nabízené služby kvalitní a zároveň poměr s cenou adekvátní.
  2. Tip: Nic před svými klienty a zákazníky neskrývejte. Jednoduše vystupujte směrem ke svému okolí transparentně.
  3. Tip: Poskytněte potřebný servis a doplňkové služby.
  4. Tip: Poznejte skutečné potřeby svých zákazníků a klientů.
  5. Tip: Nabídněte něco víc, než Vaše konkurence.