Očekáváte kvalitní a efektivní kampaně, které Vám přinesou výsledky? Dokážeme je pro Vás navrhnout a připravit!

  • Připravíme pro Vás strategické PPC kampaně, které budou skutečně efektivní
  • Doporučíme, jaká reklama bude ve vyhledávačích a obsahové síti ta nejlepší právě pro Váš druh podnikání
  • Provedeme audit Vašich stávajících reklam a doporučíme, jak je zlepšit
  • Navrhneme kompletní řešení pro Váš obchod
  • Postaráme se o pravidelnou správu a aktualizaci Vašich kampaní
  • Zajistí vyšší zisk a více spokojených a opakovaně nakupujících zákazníků
  • V případě potřeby upravíme stávající kampaně
  • Víme, jaké zvolit ideální metriky a jak často je třeba kampaně aktualizovat a vyhodnocovat

PPC je zkratka slov Pay Per Click a v překladu tedy znamená doslovně placení za kliknutí. Když se řekne PPC, mluví se o typu reklamy, který patří k jednomu z nejznámějších a zároveň nejoblíbenějších modelů oblasti online marketingu. Na jakém principu funguje? Jak název sám napovídá. Za reklamní inzerát se zaplatí až v okamžik, kdy potencionální zákazník projeví zájem a klikne na něj.

PPC reklam rozlišujeme PPC v obsahové síti a ve vyhledávání. Každé má své specifické vlastnosti a odlišný výsledný efekt. Aby bylo dosaženo maximálního efektu, doporučuje se investovat do obou typů reklam.

PPC reklama ve vyhledávání patří k nejefektivnějším formám reklam, které jsou marketingem využívány. Jsou považovány za inzerci, kdy potencionální zákazník nebo klient zadá do vyhledávače klíčové slovo a díky PPC reklamě se mu zobrazí ve vyhledávání na prvních pozicích popřípadě v bočním sloupci právě Váš produkt a možnost prokliknutí na Váš web.

PPC v obsahové síti zajistí, aby i uživatelé, kteří Váš produkt zatím nechtějí nebo neznají, zájem získali. Jaké druhy cílení jsou k dispozici? Je jich hned několik. Odvíjejí se podle zájmů daného uživatele, témat webů, podle věkové skupiny, konkrétního místa, odkud je vyhledávání uskutečněno a mnoha dalšího. Těch faktorů, které cílení ovlivňují, je mnoho. Každopádně díky PPC v obsahové síti dojde k masivnímu zásahu uživatelů.

My zajistíme, aby se Vaše bannery a inzeráty zobrazily konkrétně Vašim potencionálním klientům a zákazníkům.

Remarketing znamená laicky zacílení na uživatele, kteří již Váš web navštívili, ale opustili ho.

Pokud si myslíte, že když přijde na Váš web potencionální zákazník, Vaši nabídku si prohlédne a následně web opustí, že se jedná o tragédii a o ztrátu šance, jste na omylu. Je tomu právě naopak. Díky remarketingu se návštěvníkovi Vašeho webu začnou zobrazovat Vaše bannery při prohlížení jiných webů a díky kliknutí na banner se vrátí opět na Váš web a z pouhého návštěvníka se stane zákazník.

Nebojte se na nás obrátit a nechat si poradit v oblasti PPC reklam.

Nákupy umožňují kupujícím rychle a snadno najít vaše produkty na Googlu a Seznamu.

  • Touto službou můžete přilákat více potenciálních kupujících. Oslovíte kupující, kteří ve vyhledávání aktuálně hledají konkrétní zboží.
  • Máte pod kontrolou informace o svých produktech. Informace o produktech jsou přesné a aktuální, takže zákazníci snadno najdou relevantní zboží.

Výsledek obrázku pro sklik adwords